Umowa na usługi księgowe

Własna firma, a umowa na usługi księgowe

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to szereg obowiązków, spośród których zdecydowanie najtrudniejszym i najbardziej skomplikowanym okazuje się prowadzenie firmowej księgowości.

Już pierwsze poważne dylematy pojawiają się na etapie zakładania działalności, gdzie trzeba zdecydować o tym, jaką formę opodatkowania wybrać. Nie każda forma prowadzenia działalności może zostać przypisana do niektórych form prowadzenia działalności. Dodatkowo bardzo zawiłe, skomplikowane oraz często zmieniające się przepisy prawne znacznie utrudniają funkcjonowanie na rynku, skupiając się jednocześnie na celach związanych z prowadzoną działalnością.

W związku z tym, wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług oferowanych przez profesjonalne biura rachunkowe, które są w stanie profesjonalnie zając sie zarówno księgowością, jak i sprawami kadrowo-płacowymi.

Umowa na usługi księgowe – zakres usług

Usługi księgowe mogą być kompleksowe w oparciu o nawiązanie stałej współpracy z biurem rachunkowym lub jednorazowe poprzez zlecenie wykonania konkretnego zadania. Z usług księgowych skorzystać mogą zarówno spółki, jak i jednoosobowe działalności gospodarcze.

Spośród usług oferowanych przez biura rachunkowe możemy wymienić:- prowadzenie księgowości pełnej, – prowadzenie księgowości uproszczonej, – rozliczenia z US i ZUS, – sporządzanie deklaracji podatkowych,- sporządzanie sprawozdań finansowych, – reprezentowanie firm przed urzędami i instytucjami,- doradztwo księgowe i podatkowe.

Jeśli zainteresowała Państwa nasza oferta, zapraszamy do kontaktu! Nasi eksperci dołożą wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania.