Zmiana biura rachunkowego

Sytuacje z nieprawidłowościami w biurach czasami się zdarzają. Przygotowany na takie okoliczności musi być każdy przedsiębiorca, który powierza księgowość firmy, zewnętrznym podmiotom.

Należy pamiętać, że:

  • za błędy księgowego w urzędzie odpowiada właściciel firmy,
  • nie ma prawnego obowiązku zamknięcia roku obrotowego w tym samym biurze rachunkowym,
  • w każdej chwili można podjąć się kroku, jakim jest zmiana biura rachunkowego,
  • każde biuro ma obowiązek wydania pełnej dokumentacji na żądanie Klienta,
  • zmiana biura rachunkowego nie jest skomplikowana,
  • biuro rachunkowe jest zobligowane posiadać polisę OC, z której Klient w przypadku strat, może ubiegać się o odszkodowanie.

Jeśli uważacie Państwo, że zmiana biura rachunkowego jest konieczna, nie ma się nad czym zastanawiać.

Ryzyko związane z nieodpowiednim prowadzeniem księgowości jest na tyle duże, że lepiej w porę przenieść swoją księgowość tam, gdzie będzie ona należycie prosperowała.

Jeśli potrzebna Państwu pomoc przy zmianie biura, to można skontaktować się z profesjonalistami, którzy doradzą i pomogą w dokonaniu wszelkich formalności.